sobota, 11 października 2014

Iluzja

Ciekawe co widzicie na tych obrazkach. Szukałam czegoś i natrafiłam na taką iluzje :)

Dwie twarze czy jedna???

Twarz Indianina czy Eskimos???

 Mężczyzna z trąbką czy twarz kobiety???

Kobieta przy lustrze czy czaszka??? 

To ten sam rysunek

★ ★ ★ ★ ★  ★ ★ ★ ★ ★  ★ ★ 

Moje przemyślenia...


Wczoraj w piątek tj 10.10.2014 o godzinie prawie przed 23:00 w radiu VOX.FM którego często słucham ostatnio postanowiłam pozdrowić bliską mojemu sercu osobę. Prezenter nie wszystkie pozdrowienia czyta na antenie z tego co zauważyłam, ale akurat moje przeczytał na koniec i.... nie zapomnę miny mojego chłopaka jak to usłyszał bo gadaliśmy wtedy na skype hehe... A pozdrowienia leciały tak: 

Pozdrowienia dla chłopaka którego poznałam na pewnej grze. Tak się sprawy potoczyły, że jesteśmy razem w realu. Buziaczki dla Ciebie Bartku kocham Cie bardzo :)


★  ★  ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★  ★
Magiczna

1 komentarz:

  1. Ślicznie ci to idzie kochanie : *
    i dziękuję bardzo za pozdrowieńka .^ ^
    ach się nie mogę doczekać kiedy to zaś Cię będę mieć obok ale nie na chwilę , tylko już na stałe Skarbie ...

    OdpowiedzUsuń