niedziela, 10 sierpnia 2014

Szczesliwe karty

W Wesołym Miasteczku możemy zagrać w szczęśliwe karty.


Wystarczy tylko klikać jedną z 3 kart i okaże się, czy trafiliśmy jakąś wygraną. Ja na razie w Arenie Mody 
mam 4 pakiety kart, następna jest od 28 lvlu :)

 ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕

Za 1 pakiet kart płacimy 100$ i możemy wygrać następujące nagrody.
Ja w tym pakiecie jak na razie mam 8 rzeczy.


Za 2 pakiet kart płacimy 300$ i też możemy wygrać następujące nagrody
Ja w tym pakiecie jak na razie mam 12 rzeczy. 


Za 3 pakiet kart płacimy 500$ i też są nagrody.
Ja w tym pakiecie jak na razie mam 8 rzeczy. 


Za 4 pakiet kart płacimy 700$ i też możemy wygrać nagrody.
Ja na razie z tego pakietu nie mam ani jednej rzeczy. 


✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕

Strój z wydarzenia SuperHeroski - dzisiaj taki mam na Arenie Mody


✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕


✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕ ✕
Pozdrawiam Magiczna✿

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz